O nas

Skąd się wzięło
SIMPLY yourself?

IMG_9196 (1)

Historia

SIMPLY yourself powstało jako wspólne „dziecko” Asi i Miłosza, którzy poznali się dzięki miłości do nowych technologii (rozmawiając zerami i jedynkami na Facebooku!).

W naturalny sposób przełożyli tę miłość na stworzenie firmy będącej odzwierciedleniem nie tylko ich wspólnej pasji, ale i podobnych doświadczeń i wartości.

Marka istnieje od lipca 2017 roku. Asia i Miłosz współpracują od lutego 2015 roku.

Zespół SIMPLY yourself

Trzon SIMPLY yourself to Asia i Miłosz, małżeństwo dwojga geeków. Oboje mają po 20+ lat doświadczenia w branży IT, marketingu i grafiki.

Jednak nie bylibyśmy w tym samym miejscu, gdyby nie wspaniały Zespół. Jako drużyna jesteśmy zgrani. Zwyczajnie – lubimy spędzać ze sobą czas. Zawsze znajdujemy przestrzeń i na heheszki, i na wysłuchanie, gdy ktoś ma trudniejszy czas. Dzięki takiemu porozumieniu pracuje nam się razem przyjemnie i efektywnie.

Jaki jest zespół SIMPLY?

Łączą nas takie wartości, jak transparentność, lojalność, zaufanie, komunikacja i empatia.

Ważne jest dla nas, aby każda osoba, która z nami pracuje, mogła rozwijać się w tym, co przychodzi jej z lekkością i przyjemnością. Dzięki temu można poczuć to ❤️  serducho w efektach naszych działań.

To pewnie dość oczywiste w obecnym czasie, jednak my z założenia jesteśmy zespołem zdalnym. 

Mamy łącznie 4 koty!

Poznaj zespół SIMPLY

Asia Ryćko-Bożeńska

CEO i Cyfrowa Kreatorka

ZAIMKI: ONA/JEJ

Łączy ugruntowaną wiedzę z IT z pasjami, jakimi są grafika i marketing online.

Jest estetką z zacięciem psychologicznym. Została wychowana w miłości do języka i piękna liter. Jednocześnie „od zawsze” używała komputerów, z czego 20 lat zawodowo. Fascynuje ją tzw. doświadczenie użytkownika (ang. user experience – UX), czyli projektowanie rzeczy intuicyjnych i przyjaznych w obsłudze.

Po latach zrezygnowała z programowania na rzecz projektowania graficznego i – przede wszystkim – marketingu. Największą przyjemność sprawia jej towarzyszenie klientom przy kampaniach marketingowych, gdy ich biznesy rozkwitają. 🌺 (Tak, uwielbia emoji, jak zresztą każdą formę graficznej komunikacji..)

Prywatnie – uwielbia gotować, relaksuje się przy filmach i serialach.

Miłosz Ryćko-Bożeński

CEO, CTO i Software Developer

ZAIMKI: ON/JEGO

Programuje, optymalizuje i zabezpiecza. Zarządza naszym serwerem. Jest znawcą i praktykiem e-commerce.

Ma kilkunastoletnie doświadczenie w programowaniu. Ze szczególną pasją zajmuje się kwestiami związanymi z bezpieczeństwem w Internecie oraz optymalizacją stron internetowych. Zebrał i przedstawił podczas jednej z prelekcji ponad 300 składników dobrej strony internetowej.

Nie jest jednak „typowym informatykiem” – oprócz wyżej wymienionych specjalizacji również czasem siada do projektowania stron lub opracowania strategii marketingowej. Jest znawcą i praktykiem ecommerce, czyli sklepów internetowych. Świetnie radzi sobie z pracą na dużych zbiorach danych.

Prywatnie – miłośnik twórczości Tolkiena. Relaksuje się, majsterkując przy samochodzie.

Gosia Cybul

Web-designerka i Graficzka

ZAIMKI: ONA/JEJ

Zajmuje się grafiką, ilustracją i projektowaniem oraz tworzeniem stron internetowych. Prywatnie – lubi fotografować niebo w nocy.

Kasia Woźniak

Social Media Managerka i Graficzka

ZAIMKI: ONA/JEJ

Kasia przeniosła swoją pasję jako ilustratorka na warsztat graficzny. Jej zmysł kompozycji i poczucie estetyki odzwierciedlają media społecznościowe jej klientek i klientów. Według Kasi firmowe media społecznościowe to nie tylko wizerunek, ale przede wszystkim cel i osiąganie wyników. Przykładem tej tezy jest jej przygoda z emisją akcji dla spółki, dla której przez miesiąc prowadziła media społecznościowe. Emisja akcji zakończyła się sukcesem, również dzięki jej pracy.

Porozmawiajmy!

Scroll to Top