O nas
Skąd się wzięło
SIMPLY yourself?
- Z założenia, że obecność w Internecie może być prosta. Może być przyjemna i lekka, a zarazem pomocna – niezależnie od tego, jaki jest Twój cel – wizerunkowy, sprzedażowy, edukacyjny, rozrywkowy.
- Z miłości do technologii, wieloletniego doświadczenia oraz chęci dzielenia się naszym podejściem z Tobą.
Historia
SIMPLY yourself powstało jako wspólne „dziecko” Asi i Miłosza, którzy poznali się dzięki miłości do nowych technologii (rozmawiając zerami i jedynkami na Facebooku!).
W naturalny sposób przełożyli tę miłość na stworzenie firmy będącej odzwierciedleniem nie tylko ich wspólnej pasji, ale i podobnych doświadczeń i wartości.
Marka istnieje od lipca 2017 roku. Asia i Miłosz współpracują od lutego 2015 roku.
Zespół SIMPLY yourself
Trzon SIMPLY yourself to Asia i Miłosz, małżeństwo dwojga geeków. Oboje mają po 20+ lat doświadczenia w branży IT, marketingu i grafiki.
Jednak nie bylibyśmy w tym samym miejscu, gdyby nie wspaniały Zespół. Jako drużyna jesteśmy zgrani. Zwyczajnie – lubimy spędzać ze sobą czas. Zawsze znajdujemy przestrzeń i na heheszki, i na wysłuchanie, gdy ktoś ma trudniejszy czas. Dzięki takiemu porozumieniu pracuje nam się razem przyjemnie i efektywnie.
Jaki jest zespół SIMPLY?
Łączą nas takie wartości, jak transparentność, lojalność, zaufanie, komunikacja i empatia.
Ważne jest dla nas, aby każda osoba, która z nami pracuje, mogła rozwijać się w tym, co przychodzi jej z lekkością i przyjemnością. Dzięki temu można poczuć to
To pewnie dość oczywiste w obecnym czasie, jednak my z założenia jesteśmy zespołem zdalnym.
Mamy łącznie 4 koty!
Poznaj zespół SIMPLY
Asia Ryćko-Bożeńska
CEO i Cyfrowa Kreatorka
ZAIMKI: ONA/JEJ
Łączy ugruntowaną wiedzę z IT z pasjami, jakimi są grafika i marketing online.
Jest estetką z zacięciem psychologicznym. Została wychowana w miłości do języka i piękna liter. Jednocześnie „od zawsze” używała komputerów, z czego 20 lat zawodowo. Fascynuje ją tzw. doświadczenie użytkownika (ang. user experience – UX), czyli projektowanie rzeczy intuicyjnych i przyjaznych w obsłudze.
Po latach zrezygnowała z programowania na rzecz projektowania graficznego i – przede wszystkim – marketingu. Największą przyjemność sprawia jej towarzyszenie klientom przy kampaniach marketingowych, gdy ich biznesy rozkwitają. 🌺 (Tak, uwielbia emoji, jak zresztą każdą formę graficznej komunikacji..)
Prywatnie – uwielbia gotować, relaksuje się przy filmach i serialach.
Miłosz Ryćko-Bożeński
CEO, CTO i Software Developer
ZAIMKI: ON/JEGO
Programuje, optymalizuje i zabezpiecza. Zarządza naszym serwerem. Jest znawcą i praktykiem e-commerce.
Ma kilkunastoletnie doświadczenie w programowaniu. Ze szczególną pasją zajmuje się kwestiami związanymi z bezpieczeństwem w Internecie oraz optymalizacją stron internetowych. Zebrał i przedstawił podczas jednej z prelekcji ponad 300 składników dobrej strony internetowej.
Nie jest jednak „typowym informatykiem” – oprócz wyżej wymienionych specjalizacji również czasem siada do projektowania stron lub opracowania strategii marketingowej. Jest znawcą i praktykiem ecommerce, czyli sklepów internetowych. Świetnie radzi sobie z pracą na dużych zbiorach danych.
Prywatnie – miłośnik twórczości Tolkiena. Relaksuje się, majsterkując przy samochodzie.
Kasia Woźniak
Social Media Managerka i Graficzka
ZAIMKI: ONA/JEJ
Kasia przeniosła swoją pasję jako ilustratorka na warsztat graficzny. Jej zmysł kompozycji i poczucie estetyki odzwierciedlają media społecznościowe jej klientek i klientów. Według Kasi firmowe media społecznościowe to nie tylko wizerunek, ale przede wszystkim cel i osiąganie wyników. Przykładem tej tezy jest jej przygoda z emisją akcji dla spółki, dla której przez miesiąc prowadziła media społecznościowe. Emisja akcji zakończyła się sukcesem, również dzięki jej pracy.