Opieka nad stronami na WordPressie
Główne zalety ze skorzystania z naszej opieki nad stroną internetową:
- Bezpieczeństwo i aktualizacje: Stała ochrona przed zagrożeniami i regularne aktualizacje
- Wydajność i stabilność: Szybsze działanie strony i unikanie przestojów
- Oszczędność czasu i kosztów: Brak potrzeby tworzenia zespołu IT, więcej czasu na biznes.
- Doradztwo: doświadczony zespół ekspertów do Twojej dyspozycji
Dla kogo jest usługa opieki nad stronami?
- Małe i średnie firmy (SME), które nie mają dedykowanego zespołu IT i potrzebją wsparcia w bieżącej obsłudze strony, a także przedsiębiorstwa, które chcą zoptymilozwać koszty i skupić się na rozwoju biznesu.
- Małe i średnie sklepy internetowe (e-commerce), które prowadzą sprzedaż on-line, dla których kluczowe jest bezpieczeństwo i bezawaryjne działanie.
- Freelancerzy i agencje kreatywne: twórcy stron, którzy chcą oddelegować wsparcie techniczne, aby skoncentrować się na nowych projektach.
- Osoby publiczne i marki osobiste,
- Blogerzy, influencerzy czy osoby prowadzące strony portfolio, które oczekują profesjonalnej obsługi bez konieczności angażowania się w techniczne szczegóły.
- Firmy wymagające najwyższego poziomu bezpieczeństwa i zgodności z różnymi normami bezpieczeństwa.
Nasi partnerzy technologiczni
Plesk, Hetzner, Litespeed, Ubuntu
Zgodność z normami
RODO/GDPR, PCI DSS, NIST 800-53
Nasze serwery uzyskują ponad 90% w benchmarkach Center for Internet Security (CIS)
Co jeśli nie skorzystam z Waszej usługi opieki nad stroną internetową?
Co będziemy dla Ciebie robić w ramach usługi opieki nad stroną internetową?
-
Aktualizacje WordPress, wtyczek i motywów co 24 godziny
Każda nowa wersja WordPressa, wtyczek czy motywów zawiera poprawki bezpieczeństwa, które chronią Twoją stronę przed znanymi lukami i zagrożeniami. Hakerzy często atakują strony z przestarzałym oprogramowaniem, dlatego regularne aktualizacje są kluczowe dla ochrony Twojej witryny. -
Dostępność strony w skali miesiąca na poziomie 99,9%
„Trzy dziewiątki oznaczają, że Twoja strona może być niedostępna maksymalnie przez 6 minut w miesiącu. Do tego czasu nie są wliczane działania konserwacyjne, takie jak aktualizacje czy -
Kopie zapasowe plików i poczty
Wykonywane są raz dziennie, w godzinach nocnych i przechowywane są przez 3 miesiące, zgodnie z zasadą 3-2-1. Zasada ta polega na tym, że warto mieć 3 kopie danych – jedną oryginalną oraz dwie kopie zapasowe. Dane powinny być przechowywane w dwóch różnych lokalizacjach. Jedna z kopii zapasowych powinna być przechowywana w innej lokalizacji niż pozostałe dwie kopie danych. -
Kopie zapasowe bazy danych
Baza danych to najczęściej serce Twojego bloga czy strony firmowej. Kopia zapasowa baz danych jest wykonywana raz dziennie i przechowywana przez 3 miesiące, zgodnie z zasadą 3-2-1. - Weryfikacja poprawności wykonywania kopii zapasowych przez odtwarzanie w ramach scenariusza awarii raz w miesiącu
-
Sprawdzanie dostępności Twojej strony
Dostępność Twojej strony sprawdzana jest co minutę z 4 różnych lokalizacji na świecie. -
Nielimitowane wsparcie i doradztwo
Możesz do nas napisać z jakimś problemem technicznym lub marketingowym, a my dołożymy wszelkich starań, by udzielić Ci możliwie maksymalnie wyczerpującej odpowiedzi. -
Możliwość wykupienia roboczogodzin
Możesz wykupić tyle roboczogodzin ile potrzebujesz, a my zrealizujemy w tym czasie to, czego potrzebujesz. Dla Klientów posiadających opiekę obowiązuje specjalny, atrakcyjny cennik. - Dostęp do grupy dla klientek i klientów SIMPLY na Facebooku
-
Stałe podnoszenie poziomu bezpieczeństwa
Ciągle pracujemy nad podnoszeniem poziomu bezpieczeństwa, aby Twoje dane były chronione przed wirusami czy innymi szkodnikami. -
Monitorowanie nieudanych prób logowania
W czasie rzeczywistym monitorujemy nieudane próby logowania do poczty lub do WordPressa, aby wychwycić boty czy inne szkodniki chcące złamać zabezpieczenia. -
Monitoring błędów po stronie serwera
W czasie rzeczywistym monitorujemy błędy typu 500-599 (czyli związane z działaniem serwera) i reagujemy na nie, jeśli jest to niezbędne.
SLA, czyli Service Level Agreement
– nasz wyróżnik
SLA, czyli Service Level Agreement, to umowa poziomu usług. Określa ona wymagania i oczekiwania względem usług świadczonych przez nas na rzecz klienta.
- Awaria oznacza całkowite wstrzymanie działania Strony Internetowej lub zawieszenie działania Strony Internetowej lub inną przeszkodę całkowicie uniemożliwiającą korzystanie ze Strony Internetowej
- Błąd oznacza nieprawidłowe działanie Strony Internetowej nie uniemożliwiające całkowicie korzystania z niej, jednak istotnie je utrudniającą
- Usterka oznacza nieprawidłowe funkcjonowanie Strony Internetowej niestanowiące awarii lub błędu
- Czas naprawy oznacza czas od momentu wykrycia incydentu danego typu lub powiadomienia Zleceniobiorcy przez Zleceniodawcę o wystąpieniu danego typu incydentu, do chwili skutecznego usunięcia, awarii, błędu lub usterki
- Czas reakcji oznacza czas od momentu wykrycia incydentu danego typu lub powiadomienia Zleceniobiorcy przez Zleceniodawcę o wystąpieniu danego typu incydentu do chwili podjęcia przez Zleceniobiorcy działań mających na celu przywrócenie prawidłowego funkcjonowania Strony Internetowej
-
Czas reakcji
Kategoria Czas reakcji Czas obejścia Czas naprawy Awaria 1 h 1h 4h Błąd 2h 4h 8h Usterka 24h 24h 48h
SIMPLY hosting jako integralna część naszej usługi opieki nad stronami internetowymi
Hosting to bardzo ważny składnik naszej opieki nad stronami internetowymi. Wyróżnia nas szybkość i bezpieczeństwo stron.
Ważna uwaga: nie świadczymy usługi opieki nad stronami internetowymi na innych hostingach. Warunkiem skorzystania z opieki jest przeniesienie na nasz hosting (robimy to bezpłatnie).
Parametry hostingu
Obydwa warianty opieki nad stronami mają takie same parametry.
-
Redis
Specjalna baza danych, która rezyduje w pamięci RAM, dzięki czemu jest znacznie szybsza i wpływa pozytywnie na szybkość strony. -
HTTP/3
Najnowsza wersja protokołu odpowiedzialnego za obsługę ładowania stron internetowych. Dzięki niemu szybciej przesyłane są dane do przeglądarki, co poprawia doświadczenie użytkownika. -
Tylko najnowsze wersje PHP
Najnowsze wersje języka programowania za pomocą którego zbudowany jest Wordress, wraz z motywami i wtyczkami. Nowe wersje to lepsza szybkość i większe bezpieczeństwo. -
Certyfikat SSL Let's Encrypt
Bezpieczny i bezpłątny certyfikat SSL zapewniający szyfrowanie połączenia pomiędzy przeglądarką odwiedzającego, a serwerem. -
Bezpieczna poczta
Wdrożone mechanizmy SPF, DKIM, DMARC sprawiają, że dostarczalność Twoich wiadomości jest idealna.
-
Bezpłatne przenosiny od obecnego hostingodawcy
Bezpłatnie przeniesiemy Twoją obecną stronę ze starego hostingu na nasz hosting -
Szybki hosting LiteSpeed
Wydajność WordPress nawet do 67 razy szybsza -
Serwery zbudowane na najszybszych dyskach NVMe
Twoja strona działa szybciej, bo dyski NVMe są znacznie szybsze od tradycyjnych dysków SSD -
Nielimitowany transfer
Nie musisz się przejmować, że Twoja strona przestanie działać, gdy Twoja strona będzie często odwiedzana -
Nielimitowana liczba skrzynek pocztowych
Możesz mieć jedną skrzynkę pocztową. Możesz mieć też 100 skrzynek – dla nas nie ma różnicy
Dostępne pakiety opieki nad stronami internetowymi zbudowanymi na WordPressi
Pakiet SIMPLY pro
Wybierz, jeśli masz
blog i/lub wizytówkę firmową
na WordPressie.
Twoja strona jest prosto zbudowana, z kilkoma zakładkami i formularzem kontaktowym. Może zawierać blog – artykuły z komentarzami i społecznością wokół Twojej marki.
Pakiet SIMPLY business
Wybierz, jeśli masz
sklep internetowy i/lub platformę kursową
na WordPressie.
Sprzedajesz online produkty fizyczne, wirtualne lub usługi, korzystając z operatorów płatności i wysyłek. W ramach platformy kursowej udostępniasz webinary, e-booki czy kursy.
-
Kopie zapasowe plików i poczty
Wykonywane są raz dziennie, w godzinach nocnych i przechowywane są przez 3 miesiące, zgodnie z zasadą 3-2-1. Zasada ta polega na tym, że warto mieć 3 kopie danych – jedną oryginalną oraz dwie kopie zapasowe. Dane powinny być przechowywane w dwóch różnych lokalizacjach. Jedna z kopii zapasowych powinna być przechowywana w innej lokalizacji niż pozostałe dwie kopie danych. -
Kopie zapasowe bazy danych
Baza danych to najczęściej serce Twojego bloga czy strony firmowej. Kopia zapasowa baz danych jest wykonywana raz dziennie i przechowywana przez miesiąc, zgodnie z zasadą 3-2-1.
-
Kopie zapasowe plików i poczty
Wykonywane cztery razy dzienniemi przechowywane są przez 3 miesiące, zgodnie z zasadą 3-2-1. Zasada ta polega na tym, że warto mieć 3 kopie danych – jedną oryginalną oraz dwie kopie zapasowe. Dane powinny być przechowywane w dwóch różnych lokalizacjach. Jedna z kopii zapasowych powinna być przechowywana w innej lokalizacji niż pozostałe dwie kopie danych. -
Kopie zapasowe bazy danych
Baza danych to najczęściej serce Twojego bloga czy strony firmowej. Kopia zapasowa baz danych jest wykonywana raz dziennie i przechowywana przez 3 miesiące, zgodnie z zasadą 3-2-1.
Jak przebiega proces opieki nad stroną internetową od zgłoszenia do nas po stałą konserwację?
Krok 1. Wypełnienie formularza
Wypełniasz formularz zgłoszeniowy, dzięki któremu możemy lepiej poznać Ciebie i Twoje potrzeby oraz podjąć decyzję o współpracy.
Krok 2. Formalności
Przesyłamy Ci do zaakceptowania i podpisania umowę o zachowaniu poufności oraz umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także fakturę. Po dopełnieniu formalności rozpoczynamy opiekę.
Krok 3. Przekazanie danych dostępowych
Przekazujemy Ci informację o niezbędnych nam danych dostępowych do hostingu, domeny i Twojej panelu WordPressa oraz w jaki sposób możesz je nam bezpiecznie przekazać. Weryfikujemy otrzymane dane.
Krok 4. Przenosiny i aktualizacje oprogramowania
Przenosimy Twoją stronę, skrzynki mailowe. Wszystko zabezpieczamy i przekazujemy Ci dane dostępowe. Procedura przenosin to trzy etapy:
1) przenosiny strony na witrynę testową na naszym serwerze,
2) aktualizacja oprogramowania (WordPress, wtyczki, motyw), ewentualne wdrożenie zmian wynikłych z audytu, weryfikacja poprawności działania,
3) uruchomienie strony pod docelowym adresem.
Krok 5. Ustawienie składników opieki
Konfigurujemy kopie zapasowe, monitoring strony, aktualizacje oprogramowania, ustawiamy systemy bezpieczeństwa
Krok 6. Dołączenie Cię do narzędzi, z których korzystamy
Zapraszamy Cię do dołączenia do narzędzi, z których korzystamy, aby sprawnie organizować pracę i komunikować się: Google Drive (do przekazywania plików). ClickUp (do zlecania i monitorowania zadań).
Codziennie. Stała opieka
Codziennie, 24/7/365, dbamy o Twoją stronę, o Twój sklep, blog, czy platformę kursową. Monitorujemy jej dostępność, poprawność wykonywanych kopii zapasowych, aktualizujemy ją na bieżąco i dbamy o bezpieczeństwo. Doradzamy i wspieramy.
Z kim będziesz współpracować?
SIMPLY yourself założyli Asia i Miłosz Ryćko-Bożeńscy, małżeństwo dwojga geeków, którzy kochają Internet, mają oboje po 20+ lat doświadczenia w branży IT, marketingu i grafiki.
Nasz zespół to osoby, które łączą wspólne wartości i podejście do działania, nie mówiąc o miłości do kotów 🐈⬛ i pierogów. 🥟
Wypełnij formularz zgłoszeniowy
Masz pytania?
FAQ
Ciągłość działania Twojej strony internetowej, obok jej szybkości działania i bezpieczeństwa, są dla nas najważniejsze.
Piękno chińskiej medycyny polega na tym, że obejmuje ona całokształt życia człowieka. Jeszcze około stu lat temu, Chińczycy wyznawali zasadę, aby płacić lekarzom za to, że utrzymują swoich pacjentów w zdrowiu.
Celem każdej terapii była kompleksowa troska o cały organizm, a nie doraźne leczenie pojedynczych dysfunkcji.
Tak samo troszczymy się o Twoją stronę.
Roboczogodziny możesz przeznaczyć na dowolne prace w ramach Twojej strony internetowej. Mogą to być na przykład: zmiana wyglądu, dodanie lub modyfikacja funkcji, wstawienie treści, produktów na stronę, konsultacje w sprawie rozwoju Twojej witryny, dodatkowa analiza statystyk i inne.
Migrację Twojej strony internetowej i poczty bierzemy w całości na siebie i wykonujemy ją w ciągu 48 godzin (w dni robocze) od momentu przekazania nam przez Ciebie danych dostępowych. Informację o tym, jakie dane są potrzebne i w jaki sposób bezpiecznie je nam przekazać otrzymasz po złożeniu zamówienia.
Twoje usługi będą działały cały czas. Skonstruowaliśmy nasze procedury w taki sposób, by Twój biznes działał bez przerw.
Tak! Zachęcamy do tego, abyś nam powiedział(a), kiedy będziesz miał(a) większy ruch, bo prowadzisz kampanię reklamową czy też publikujesz efekt istotnej dla Ciebie współpracy na blogu.
Przykładamy bardzo dużą wagę do bezpieczeństwa powierzonym nam stron. Nasze serwery aktywnie korzystają z mechanizmów przeciwko wirusom, malware spamowi oraz atakom crackerskim. Na bieżąco analizujemy pojawiające się zagrożenia i im przeciwdziałamy.
Znamy powiedzenie „nigdy nie ufaj kopiom zapasowym hostingu”, dlatego oprócz ich wykonywania zgodnie z metodą 3-2-1 (przechowujemy kopie zapasowe w trzech lokacjach, z czego dwie są poza głównym serwerem, a jedna jest przechowywana dodatkowo offline) weryfikujemy wykonane kopie zapasowe, aby sprawdzić, czy są wykonywane skutecznie i pozwalają na odtworzenie Twoich danych.
Wykorzystujemy narzędzia, które powstały na terenie Unii Europejskiej, korzystamy z serwerów znajdujących się na jej terenie.
Do wszystkich usług możesz się logować, samodzielnie nimi zarządzać, modyfikować. Transparentność jest dla nas ważną wartością. To Twoje strony, Twoje dane, a my wspomagamy Twój biznes.
Tak, oczywiście. Proste zmiany w treści, dodawanie nowych wpisów, produktów, treści kursów – wszystko to możesz robić sam_a. Jeśli planowane zmiany wymagają instalacji nowych wtyczek lub innej większej ingerencji w struktury i funkcje strony, zalecamy najpierw kontakt z nami. Wspólnie zastanowimy się, jakie rozwiązania będą najbardziej korzystne, np. jakiej wtyczki należy użyć, aby nie obciążać strony, zachować jej szybkość oraz bezpieczeństwo.
Stawiamy na budowanie relacji, a nie na liczbę klientów. Dzięki temu znamy dobrze każdą stronę internetową, która jest pod naszą opieką i możemy tym samym lepiej odpowiedzieć na Twoje potrzeby.