Audyt strony internetowej – pełny

Audyt strony internetowej w pełnym wymiarze pozwoli na sprawdzenie istotnych aspektów Twojej witryny, które mogą wpływać na jej skuteczność, bezpieczeństwo, wizerunek, a przede wszystkim spełnianie założonych dla niej celów (sprzedaż, budowanie wizerunku, informacje, nawiązanie kontaktu i inne). Pełna informacja o audycie w opisie poniżej.

Po zaksięgowaniu wpłaty od Ciebie, skontaktujemy się z Tobą mailowo w celu umówienia się na spotkanie i przekazania niezbędnych informacji, potrzebnych do wykonania audytu.

6 148,77  (z 23% VAT)

W tym celu przeprowadzamy z Tobą najpierw rozmowę, w której lepiej poznajemy Twoje potrzeby i wątpliwości, a także charakterystykę Twojego biznesu. Będziemy potrzebować danych dostępowych do strony objętej audytem – wszystkie potrzebne informacje o tym, jakie to dane i w jaki sposób je nam bezpiecznie przekazać, otrzymasz od nas mailowo.

Sprawdzamy takie aspekty, jak:

  • Analityka
  • Bezpieczeństwo
  • Content
  • E-Commerce
  • Funkcjonalność
  • Hosting
  • Identyfikacja
  • Informacje zwrotne
  • Kontrola
  • Kwestie prawne
  • Marketing
  • Nawigacja
  • SEO
  • Spójność
  • Wygląd
  • Zaplecze

W tej chwili mamy 247 różnych czynników z powyższych obszarów.

Czas realizacji audytu wynosi średnio od 3 do 5 dni roboczych.

Efektem audytu jest dokument, w którym spisujemy wszystkie stwierdzone przez nas kwestie, które mogą być problematyczne, oraz nasze zalecenia z nimi związane. Otrzymujesz informację, które z zaleceń są priorytetowe, a które mniej istotne. Dokument ten będzie podstawą do dalszych działań dla Ciebie. Da Ci pełen obraz sytuacji w zakresie Twojej obecności w Internecie i tego, co należy zmienić, aby skutecznie realizować Twoje cele.

Po przekazaniu Tobie tego dokumentu umawiamy się na spotkanie podsumowujące, w którym omawiamy go wspólnie, możesz zadać nam pytania i wspólnie możemy naradzić się, jakie kroki warto podjąć dalej.

Przewiń do góry