W tym celu przeprowadzamy z Tobą najpierw rozmowę, w której lepiej poznajemy Twoje potrzeby i wątpliwości, a także charakterystykę Twojego biznesu. Będziemy potrzebować danych dostępowych do strony objętej audytem – wszystkie potrzebne informacje o tym, jakie to dane i w jaki sposób je nam bezpiecznie przekazać, otrzymasz od nas mailowo.
Sprawdzamy takie aspekty, jak:
- Analityka
- Bezpieczeństwo
- Content
- E-Commerce
- Funkcjonalność
- Hosting
- Identyfikacja
- Informacje zwrotne
- Kontrola
- Kwestie prawne
- Marketing
- Nawigacja
- SEO
- Spójność
- Wygląd
- Zaplecze
W tej chwili mamy 247 różnych czynników z powyższych obszarów.
Czas realizacji audytu wynosi średnio od 3 do 5 dni roboczych.
Efektem audytu jest dokument, w którym spisujemy wszystkie stwierdzone przez nas kwestie, które mogą być problematyczne, oraz nasze zalecenia z nimi związane. Otrzymujesz informację, które z zaleceń są priorytetowe, a które mniej istotne. Dokument ten będzie podstawą do dalszych działań dla Ciebie. Da Ci pełen obraz sytuacji w zakresie Twojej obecności w Internecie i tego, co należy zmienić, aby skutecznie realizować Twoje cele.
Po przekazaniu Tobie tego dokumentu umawiamy się na spotkanie podsumowujące, w którym omawiamy go wspólnie, możesz zadać nam pytania i wspólnie możemy naradzić się, jakie kroki warto podjąć dalej.